A legnagyobb akvarista webáruház vagyunk Magyarországon.

Termék hiba

Akárhogy is akarjuk, hogy minden probléma mentesen működjön, időről- időre becsúszik valamilyen hiba. Arról, hogy hogyan kell a reklamációt alkalmazni, később olvashat.

1 Mielőtt elküldené a reklamációt, javasoljuk, nézze át a leggyakrabban előforduló hibákat, amelyekről ebben a cikkben olvashat. Ez gyakran apróság, ezért felesleges ideiglenesen e nélkül a termék nélkül maradni. Ha nem biztos abban, hogy helyénvaló-e az árut reklamáció céljából visszaküldeni, kérdezze meg tőlünk a következő e-mail címen eshop@invitalpet.hu


2Először is ellenőrizze, hogy a termék garanciális ideje még nem járt le. A Cseh Köztársaság törvényei szerint a reklamációs időtartam 24 hónap, a kiválasztott termékeknél 3 éves hosszabbított garanciális időt vállalunk. Figyelem! Csak a termék hibáját lehet reklamálni, semmi esetben sem a kopást. Például, ha az égő kiégett (a garantált órák után) vagy a membrán az élettartam szerint (a garantált élettartam), így ezekre a termékekre nem lehet alkalmazni a reklamációs eljárást.


3 Az után, hogy leellenőrizte, hogy a termékekre még érvényes a garanciális idő, kérjük, nyomtassa ki és töltse ki az űrlapot. Ha nincs nyomtatója, akkor a kézzel írott jelentésben adja meg az összes információt, amelyet a következő hivatkozás alatt található űrlapon van.


4 Gondosan csomagolja be a terméket. Nem szükséges az eredeti csomagolásban visszaküldeni. Továbbá, ha a termék jellege megengedi, nem szükséges az egész terméket visszaküldeni. Például, ha az akváriumi készlet szűrője sérült meg, elégséges a szűrőt visszaküldeni

Ne feledje, hogy csak a szállítótól átvett termékre vállalunk felelősséget. Tehát, ha a csomag a szállítás közben sérül meg, mi Önnek visszaküldjük, és Ön a szállító felé kell, hogy reklamáljon.


5 A csomagot a következő címre küldje vissza:

Frogman s.r.o. / 692
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
2151 Fót


6 A csomag átvétele után, azonnal elkezdjük a reklamáció rendezését, amit, legkésőbb, a csomag átvétele napjától számított 30 napon fejezünk be. Megpróbáljuk a lehető leggyorsabban kezelni a panaszokat, de az árut a hivatalos szervizbe adjuk át, ahol is nem tudjuk befolyásolni a javítás sebességét.


7 A reklamáció lezárásáról tájékoztatni fogjuk Önt és megbeszéljük az áru visszaküldésének módját.