A legnagyobb akvarista webáruház vagyunk Magyarországon.

Sérült/hiányzó áru

Akárhogy is igyekszünk minimálissá tenni a hibáinkat, de időről- időre előfordul, hogy véletlenül felcseréljük a tételt, hiányzik az áru a csomagból vagy szállítás közben megsérül. Annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb rendezzük a jogorvoslatot, kérjük, kövesse ezeket az utasításokat.

Figyelem! Abban az esetben, ha nincs bejelentve a reklamáció vagy az alább megadott időben nincsenek elküldve a fényképek, az áru átvétele probléma mentesnek számítódik és nincs lehetőség a reklamációs eljárás elindítására.

 

Hiányzó áru

Ha a csomagból hiányzik valamelyik tétel, kérjük, a legrövidebb időn belül (legkésőbb az átvétel utáni napon) lépjen kapcsolatba velünk a következő e-mail címen eshop@invitalpet.hu

Az e-mailben kérjük, írja meg:

   - a nevét, akire a megrendelés elő volt készítve

    - hiányzó tételt

   - fényképet a csomag belsejéről

Az e-mailjét azonnal kezelni fogjuk, és a hiányzó tételt pótlólagosan elküldjük az Ön címére.

Rosszul szállított áruk

bban az esetben, ha rossz árut kapott kézhez, azonnal lépjen velünk kapcsolatba(legkésőbb az átvétel utáni napon) a következő e-mail címen: eshop@invitalpet.hu

Az e-mailben kérjük, írja meg:

   - a nevét, akire a megrendelés elő volt készítve

   - a rosszul szállított tételt + fénykép róla

   - a hiányzó tételt

Az e-mailjét azonnal kezelni fogjuk és az Ön számára legelőnyösebben oldjuk meg.

 

Sérült áru a csomagban

Abban az esetben, ha a szállítás közben sérült árut kapott kézhez, azonnal lépjen velünk kapcsolatba(legkésőbb az átvétel utáni napon) a következő e-mail címen:eshop@invitalpet.hu

Az e-mailben kérjük, írja meg:

   - a nevét, akire a megrendelés elő volt készítve

   - a szállítás közben megsérült tételt(eket)

   - a sérült tétel fényképét

   - a csomagról készült fényképet

   - a kinyitott csomagról készült fényképet

   - a csomagon található címzésről készült fényképet

   - a kárjelentés fényképét (ha a szállítóval aláíratta a jelentést)

Miután megkaptuk az e-mailt, feldolgozzuk az e-mailt, új árut küldünk Önnek, és az áruk jellegétől függően vagy a futáron keresztül visszaküldetjük a sérült árut, vagy ott hagyjuk Önnél.